090715

Åskan tog i allt vad den hade idag. Tur jag inte är lika rädd längre. Jag har respekt för den, men jag blir åtminstonde inte helt hysterisk. Jag håller mig ju rätt lugn och sansad trots allt.

Det är knappt så jag vågar skriva det, men yrseln är lugnare nu. Tre dagar i rad! Det yrar ändå, men absolut inte som förra veckan. Ibland vågar jag knappt tro på det, eftersom jag fick sånna bakslag tidigare när jag trodde jag börjat bli bättre.
Jag är i alla fall sjukskriven hela veckan. Bättre att låta det gå tillbaka ordentligt istället för att hatta på jobbet. Det känns ju ibland helt bra från morgonen, för att sen slå till nån timme senare. Onödigt då att fara på jobbet för att behöva fara hem efter en stund. Och hur skulle jag ta mig hem? För jag kan ju inte köra bil när det yrar.

Mitt fiskespö är trasigt, det är skit. Så där kom ännu en utgift. Måttligt kul, det är ju inte direkt så att jag spottar ut pengar. Ibland blir man bara less.






Undrar om det är mig det är fel på?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas att yrseln är tillbakadragande permanent nu! Tråkigt med fiskespöt, men det finns ju spön för alla plånböcker :)

2009-07-16 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0