Juletid

Julafton är över, och snart även juldagen. Blev en lugn kväll för oss istället för alkoholen. Jag har nog egentligen aldrig festat juldagen, inte riktigt förstått grejen med det. Julen för mig ska spenderas med nära och kära. Och det är precis vad vi gjort. Julafton började vi med jullunch hos mamma och pappa där även syrran var för att sen fortsätta firandet, lagomt till Kalle, hos Eriks morbror i Piteå. Det var en härlig kväll med mycket skratt! Precis som det ska vara.
Idag har vi varit och ätit hos mamma och pappa, vi var och hämtade mormor och morfar också så de också fick vara och fira jul med oss.

Jag har fått så fina julklappar, så perfekta faktiskt! Och mycket som jag önskat mig:) Av älsk fick jag ett jättefint fat, samt ett presentkort på Lagerhaus, så nu vet jag vad jag gör på tisdag! Fick ett jättefint halsband av svärisarna, jag älskar det, det är så fiiint! Sen fick jag en bok, spel och fiskekort av bröderna B. Fick även en ljuslampett, huvudmassage, hudkrämer, en sjal, presentkort hos frissan, pengar, ljus och ett objektiv! Trodde faktiskt inte jag skulle få det, men se där! Det är så kul, äntligen kan jag fota med kort skärpedjup igen! Och på lägsta bländaren är det RIKTIGT kort kan jag lova!

Nu ska jag gosa ner mig under filten och se nån serie innan jag ska krypa ner i sängen. Ingen lång julledighet inom handeln inte. Men jag är glad vi haft stängt idag iaf!





Sen var himlen så fin här idag, så jag måste bara lägga upp en bild av den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0