Snart ledig!

Vaknade med hosta imorse, så nånting verkar vara på g. Vill inte bli förkyld nu! Kanske det stannar vid hosta? Men, tänker man ett steg till, så hur ofta har man hosta utan att bli snorig åtminstonde?
Nåja, jag tog mig iväg till jobbet idag iaf, och där visade det sig vara fler än jag som blivit krassliga under helgen.
Men det är lite taskig tajming med förkylning nu. (fast när passar det, egentligen?) Jag ska ju vara ledig i 3½ dag ju! Ränna på stan, förhoppningsvis Ikea, fiska lite och fira nyår. Jaja, det blir inte alltid som man tänkt sig.
På tal om nyår har vi inga särskillda planer. Vi tänkte väl eventuellt inviga våra planksteksplankor. Och sen bara ta det lungt. Kanske vi hänger hos mamma och pappa.

Ikväll har vi varit hos Eriks mormor på middag. Alltid så trevligt:) Vi blev där till strax innan elva. Nu har jag hunnit varva ner och ska lägga mig och sova nu så jag orkar iväg till jobbet imorgon igen.
Som Eriks mormor sa "jobbar du jämt?" Jo, det är så det känns, så därför känns de här tre lediga dagarna välförtjänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0