LessLessLess

Usch vad jag är less på att vara sjuk. Kan jag inte bara få bli frisk typ NU? Blir så jäkla segt när man är alldeles pigg i skallen och bara vill få fara och jobba, men kroppen är fortfarande helt däckad. Jag ligger mestadels på soffan just därför, kroppen orkar inte. Jag dammsög faktikst idag - i två omgångar. Blev alldeles knäckt. Fattar inte vad jag fått för jäkla monsterförkylning. Visst att det går förkylningar på jobbet, men inte har jag hört att någon blev såhär dålig. Ska iaf vara hemma imorgon också. Jag har inte råd att vara sjuk!!! Det finns allt för många hål att stoppa pengarna i. Och hela tiden dyker det upp nya ideer som, just det - kostar pengar. Nu senast var det att riva ut i hallen så den blir lite luftigare, plus en ny kyl och frys. Fullstorlek förståss. Är så less på att det aldrig rymms nånting i frysen. Finns inte en chans att frysa in lunchlådor när man gjort en ordentlig laddning av nånting. Nåja. Får väl lugna sig med allt som är mindre viktigt tillsvidare.

Nä fyfan vad tråkigt att blogga om min sjuka jämt och ständigt. Men det är det enda som händer här för tillfället. Jo, förresten, jag har en överaktiv hund förtillfället också. Konstigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0