Dunderförkylning och loppis

Så åkte även jag på förkylning. Och en ordentlig en kan jag lova. Känner mig rätt däckad, och jag tror nästan jag har haft feber idag. Har knappt någon röst nu, så jag hoppas verkligen jag är återställd tills på måndag. Jag har inte råd att vara sjuk känner jag! Men det kan nog bara bli bättre från och med nu. Bortsett från att hostan troligtvis kommer bli jobbigare.
Nåja, jag härdade ut i parken idag. Sålde ju på loppis. Sålde ändå bort en hel del, men det var ju inte särskillt dyra saker så jag fick nöja mig med 1100:- plus i kassan. Det är ju ändå inte fyskam.
Lissi och barnen kom förbi och höll oss sällskap i några timmar också, Alltid lika kul att få umgås med dem en stund. :)
Sen på eftermiddagen fick jag en tidig present av mamma och pappa. Ett nytt fiskespö! Kanon¨skönt och bra! Jag blev så himla glad! Det jag haft har ju mest bara tjorvat sista tiden, så det var välbehövligt. Äntligen har jag ett vettigt spö och en vettig rulle! Perfekt inför helgen vi ska till fjällen!

Var ute och åt på Waldorfs med kassan igår. Hade en jättetrevlig kväll! Vårat gäng är bara så härligt! Kommer sakna Johanna nu när hon slutat. Och att Åsa sen försvinner också. Det blir trist. Inte för att jag vet säkert att jag själv blir kvar. Men ändå, jag ska ju åtminstonde vara där helger.
Hade inte ätnkt vara på middagen så länge eftersom jag var rätt knäckt av förkylningen, men jag var ändå inte hemma förens halv två på natten. Så jag fick ungefär två timmar sömn i natt. Det känns kan jag lova. Så nu ska jag studsa i säng alldeles strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0