Matstolen

Freja tycker inte babysittern är så himla kul längre. Spelar ingen roll om man ställer den i sittläget längre. Hon ska sitta rakare i ryggen och arbetar på för fullt, både med kropp och röst. Och som ni vet har ju våran lilla dam röstresurser så det sjunger om det! Nåja. Detta ledde till att jag provade sätta henne i matstolen idag. Klockrent! Mycket glad och nöjd tjej fick jag mig! 



Nu sitter jag här och funderar vad jag har glömt inför dopet. Fikat är bakat, tårtorna beställda och imorgon ska vi och hämta nycklarna till kyrkcenter och handla lite till fikat. Sen är det först på lördag innan dopet vi fixar resten.
Jag står i valet och kvalet om jag ska sätta ett rosa band i klänningen eller om den ska få vara som den är. 

Nu ska jag bädda ner mig i sängen. Gonatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0