Höst

Det blev höst. Löven har börjat gulna och det är sådär kyligt i luften, trots att det är varmt. Idag ser det inte varmt ut nånstans däremot. Snarare att regnet hänger i luften. Nåja. Hösten är fin den också.

Igår hade vi kräftskiva med fina vänner. Tack för det! Är så glad att jag har er! Vi var ganska trötta lillan och jag. Freja sov från 23 snåret till 9 imorse då jag väckte henne. Hon åt och somna om - och sover än! Hon hade nog en spännande dag igår då vi böt till sittdelen i vagnen. Hon såg ju så mycket och hade knappt tid att sova. Men hon var nöjd! Underbart att styra runt en vagn men en nöjd vaken bebis! Hon ser dock väldigt liten ut i sittedelen, men hon är ju det så..:)
Nu ska jag fixa lite med fotoboken jag ska beställa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0