Drippdropp!

Så blev det äntligen sådär underbart vårväder ute! Solen har strålat och det har droppat från taket hela dagen lång, helt underbart! Passade på att sitta ute och läsa dagens lektion idag, så fick Vilja leka av sig lite i snön också.
Började en ny kurs idag igen, Redovisning och Beskattning. Lite mer åt rätt håll känns det som jämfört med förra kursen. Nu handlar det då om bokföring och sånt igen.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Huvvades. Aldrig kul, och jag tycker jag så nyss var dit här innan jul. Iofs var det ju ingen undersökning då, utan bara akuttid när jag hade så ont längst in vid visdomstanden.
Därefter ska jag till stan en sväng. Måste hämta ut biljetterna till Carola som är den 17 april. Kan knappt förstå att vi ska och se Carola av alla? Egentligen är det mest Eriks bror vi ska och se:) Men det ska bli jättekul! Och det är väl det mest utsvävande jag lär göra sådär som höggravid och med en månad kvar till bf.

Jaja, nu ska jag dyka ner i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0