110813

Sitter och funderar på vad vi ska packa ner för våran lilla resa. Eller rättare sagt hur mycket kläder vi behöver ha med till Freja. Det går ju oftast något ombyte per dag. Jag längtar så tills den fina heldressen jag vann till henne på Tradera dyker upp. Fy tusan vad söt hon kommer bli i den!:)

Vi har varit till Piteå på loppis idag. Massor med folk. Både säljare och köpare. Allt jag handlade var en tygbok till lillan och en boll/skallra. 15kr för båda. Sen beställde mamma ett par tavlor med mig så det har jag också köpt. Hittade perfekta till stugan där hon börjat med fågeltema.


Nej, bara att gå ut o städa ur bilen!




Kommentarer
Postat av: annika

det där med att åka bort med barn är inte lätt. jobbigt att packa och det blir alltid fullproppat i bilen. å sen får man leta och leta å man hittar inget i röran. hoppas ni får en trevlig resa och att den lilla damen sover mycket :) kör försiktigt!

vad var det för dress?

2011-08-13 @ 19:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0