Måndagkväll

Ny vecka och nya tag. Jag har varit så trött idag efter en natt med dålig sömn. Trots det gick tiden på jobbet vädigt fort. Kanske för att jag har så mycket att göra och jag aldrig hinner bli klar? Nåja, fick åtminstonde lagerplacering och några nya produkter inbyggda idag. Men jag vill städa igenom hela avdelning för den ser hemsk ut!
Imorgon är jag åtminstonde ledig. Då bär det av till Ikea! Äntligen, som jag har väntat på att fara dit, men varje gång vi vart påväg har det blivit uppskjutet. Så höll det på bli även denna gång när de frågade mig om jag ville jobba imorgoneftermiddag några timmar. Men, jag beslutade mig för att jag ska ta mig iväg den här gången.

Annars är väl allt som vanligt. Jag ska ta och äta middag nu och sen blir det till att duscha hunden. Hon ser blöt ut i pälsen trots att hon är torr och luktar apa. Jag undrar jag vad hon hittade för mysigt lerdike igårkväll när de var ut och jakta? Nåja, det är åtminstonde en nöjd hund:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0