Lördag

Snö till förbannelse. Så skulle man kunna sammanfatta den här dagen. Nåja, jag ska inte vara för pessimistisk, det lyser ju trots allt upp väldigt bra ute. Det har ju varit så mörkt nu en tid, allt ljus sugs som upp av mörkret. Fast inte nu mer:) Vi får väl se hur länge snön får ligga kvar däremot.

Dagen har gått väldigt fort, sov alldeles för länge. Tolv timmars sömn blev det. Kan inte förstå hur jag kunde vara så trött. Sen gick vi över till Staffan och Carin och hälsade på dem i några timmar. Hämtade hem lite guldfisk yngel. Nu har vi nyss ätit middag, sent som vanligt. Det drog ut lite på tiden när jag mitt i marinaden till köttet insåg att vi sakna några ingridienser. Sen har jag även lyckats med att göra potatisgratäng för första gången. Väldigt enkelt så jag kan inte förstå att jag inte gjort det tidigare.

Nu ska jag se klart körslaget sen ska jag sätta mig vid symaskinen ett tag. Jag har några småprojket som blivit liggande iom att jag började med virkningen. Men just nu inväntar jag mitt garn jag beställt så då passar det ju suvveränt att sy lite:)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Men hellre snö än trisst grått regn! :D

2009-11-07 @ 23:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0