Fredag den trettonde

Sitter och tittar på Idol, idag måste det bara vara dags för Eddie att åka hem. Jag kan för allt i världen inte förstå hur han kunnat hålla sig kvar så här länge? Han har ju ingen kraft i rösten, och han sjunger knappt bra.

Det har inte hänt så mycket idag. Jag vaknade 04.30 imorse och var klarvaken, lyckades somna om till 05.45 och var lika klarvaken då. Men jag tvingade mig att somna om och vaknade först klockan 10. Med huvudvärk. Alltid samma visa när jag sovit för länge.
Imorgon ska jag iaf och jobba igen. Sen ska vi nz<eventuellt på bio på kvällen. Får se hur det känns imorgon, om vi kanske tar det nästa helg istället.

Jag hade tänkt skaffa mig nya glasögon. De jag har nu är väldigt slitna och kantstötta. Men det är så himla svårt när man ska ha nya. Lånade hem några på stan igår, men nu har jag istället planer på att beställa över nätet, för det är riktigt halva priset motför att handla hos optikern.

Nu ska jag flytta närmre min älskling och bara mysa ett tag innan jag ska sova.

Gonatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0