Regn och blåst

Jag har städat undan min lilla kortläsare, så jag får inte in mina bilder på datorn=( Måste kanske investera i en ny imorgon på jobbet. Blir så less när bilderna aldrig kommer över. Och minneskortet blir fullt.

Hur som haver, idag har jag och pappa varit en snabbis in till Piteå på Dollarstor och Öob. Ingen av butikerna hade det jag var ute efter. Får kolla i Luleå någon dag itället, Blomsterlandet borde ju iaf ha tycker jag. Rusta hade förvisso, men de var så himla fula. Och då får det hellre vara.
Därefter for vi vidare till Tvärån och myste med barnen. De är för härliga alltså! Jag har läst ungefär femtioåtta böcker för dem under tiden vi var där. Och alltid haft minst en av dem i famnen. Men det är bara mysigt:)
Testade även på (för första gången i mitt liv!) att äta ärtsoppa. Det gick väl an, inte direkt någon topptio rätt, men inte dåligt heller. Dock inget jag någonsin kommer tillaga själv. Men Lissi är kung i köket och allt hon rör vid blir bra. Så det blir nog bara där jag kommer äta ärtsoppa.

Vädret har varit så trist idag, regn hela förmiddagen, och när det väl drog bort så friskade vinden på ordentligt. Så då kände jag ändå inte någon längtan att gå ut. Men till helgen skulle det bli kanonväder igen. Så klart, för jag jobbar ju. Inte mycket att göra åt, men det hade ju varit kul om det var sol och varmt nån gång när man var ledig:)

Imorgon kommer älsk hem också. Och jag längtar så himla mycket! Han är det bästa som finns! Jag älskar han så otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0