Trevlig Midsommar!

Midsommarafton imorgon. Jag har inte hängt med att juni gått så fort, och är absolut inte inställd på att fira midsommar redan. Känns som att det ska vara två veckor bort fortfarande. Fast åandra sidan, så om två veckor har jag semester. UNDERBART! Dock är det ju bara 12 dagars semester, men absolut bättre än inget! Jag är så sugen på att fara ner till Stockholm över nån av helgerna jag är ledig och bara vara.

Hur som helst har jag precis grävt fram en liten köttbit till imorgon. Hade tänkt fläskfilé, men det visade sig att vaccet hade släppt från den, så jag har ingen lust att chansa. Jobbigt att stå där imorgon utan kött OM det nu skulle visa sig vara dåligt så att säga. Så tillslut beslutade jag mig för en liten bit oxfilé. Fast egentligen steker jag hellre oxen är grillar den, men på midsommar ska man grilla. Så är det bara.
Nu ska jag strax gå och lägga mig, är så trött trots att jag sova tio timmar natten till idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0