Måndag

Då var helgen över. Tycker veckorna går så fort nu för tiden. Man hinner aldrig med saker man hade tänkt sig. Hur som helst har helgen mestadels bestått av jobb, men det har varit okej. Med lite ombyggnationer går dagarna genast lite snabbare.
Lördagskvällen började jag också kratta lite, måste ju få det gjort innan det grönskar för fullt här. Men, jag råkades ringa Malin mitt i krattandet och blev surrandes med henne i nästan tre timmar! Grymt skönt att få surra lite med henne:)

Idag är jag ledig och har faktikst varit till Pite en sväng, hade linsundersökning 9.30 imorse, och därefter passade jag på att hälsa på mormor och morfar. Det blir tyvärr så sällan jag är dit, och jag tror de önskar att jag kom oftare. Måste försöka bättre mig lite.

Nu inväntar jag mest sol så det ska torka upp lite ute så jag får fortsätta att kratta. Eller åtminstonde att de här gråa molnen ska dra vidare så jag vågar mig ut på promenad med Vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0