Badpremiär!

Dagarna går fort förbi, nästan lite väl. Men jag njuter, precis som man ska på semestern!
Igår for jag till Sikfors och badade med Lissi och barnen. Fast bada var väl kanske att ta i, jag solade bara medans vi var där. Sen följde jag dem vidare till Tvärån. Var där nästan hela dagen, innan jag drog mig hemmåt. Hann bränna mig ganska rejält i solen faktikst. Hade inte en tanke på att jag kanske borde smörja mig. Blir lätt så när vinden ligger på, jag känner inte när solen tar då. Nåja, det har redan börjat gå ner rätt bra.

På kvällen for Erik och jag ut till Pultviken och badade. Ja, där hoppade jag faktiskt i plurret! Det var iskallt minst sagt. Men allt eftersom benen domnade bort så gick det bättre och bättre. Sista dyket var nästan skönt till och med. Vilja uppskattade dock att vi badade med henne. Hon simmade på som en tok hela tiden. Hon måste nästan ha träningsvärk idag:) För mig var det första badet inom Sveriges gränser på...jag vet inte hur många år! Var väl kanske 4-5 år sen sist.

Idag har vi varit till Piteå och grattat syrran min. Passade samtidigt på att gå en sväng på stan och kolla igenom utbudet på PDOL. Ja, om man säger som så, jag blev mättad av allt på den timmen, så efter många om och men så blev det lätt att ta beslutet om att inte gå nån av kvällarna. Vi hann se tivolit och få oss en langos. Ungefär som vanligt med andra ord.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, för imorgon ska vi på 2-års kalas för Alva. Och sen ska jag ligga i solen mest hela dagen! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Fredag till söndag. ska bli hur skönt som helst!! Bara myspys. Vi ska ju gå på torsdagen på Lulekalaset. De spelar lite mys musik och så är de gratis. Häng med då. vi tänkte försöka styra ihop lite människor. Kanske vi kan få hem Malin & tobbe också...? :P

2008-07-27 @ 15:19:33
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0