Inte betrodd

Usch vilken dag. Känner att det trots allt var väldigt tur att jag stannade hemma från jobbet. Har mestadels legat i sängen, för jag blir alldeles matt så fort jag sitter eller står en liten stund. Nu har jag proppat i mig lite alvedon så jag är faktiskt lite piggare iaf. Hoppas verkligen jag är piggare imorgon, för då måste jag på stan. Måste lämna tillbaka lite saker på Gina och handa´lite till nyårsafton. Och hundmat. Och en doppvärmare till akvariet.

Har varit en sväng till mamma och pappa ikväll och tittat på deras nyaste ägodel. En ny(are) skoter. Såg väl bra ut, men jag var inte betrodd att köra den ikväll. Den var inte försäkrad, men jag tror knappast att jag hade kraschat den i trädena eller buskarna på gården. Nåja, det var väl lika bra, för utan mössa och ordentliga kläder så hade nog förkylningen fått ett riktigt grepp om mig.

Nu ska jag gosa ner mig här i soffan, ska eventuellt slå igång en film. Eller lägga igen ögonen. Eller så kombinerar jag de två eftersom att somna till en film är så underbart skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0