Pitesväng

Då har man gjort bort besöket på systemet. Känns skönt att slippa behöva ränna dit under lunchen och trängas imorgon. För imorgon lär det väl vara knök där.
Jag har då varit på min mätning nu, så på torsdag drar jag igång på allvar! Jag känner mig faktikst riktigt motiverad!
Passade även på att svänga in på Dollarstore för att se om de hade något jag behövde. Och, de hade dem knappt. Lite hundben passade jag på att köpa så slipper jag ränna på Storheden för det senare.

Var ute på en härlig promenad imorse med Vilja. Dock hade de grusat vägen så det var väl sådär kul när man insåg det. Nåja, det gick ju bra trots allt. Blir nog en till prommis senare. Är alldeles ljummet ute idag så man måste ju nästan passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0