4 månader

Tänk att våran lilla Freja har hunnit bli fyra månader stor! Vart tar tiden vägen kan man ju fundera? Idag är det också ett år sedan vi fick veta att lillan hade börjat växa i magen. Så otroligt häftigt att vi idag sitter här med en fyra månaders bebis. Hon kom verkligen prick 8 månader efter plusset.

Jag kan sakna dagarna som gått, för jag vet att de kommer aldrig mer tillbaka. Aldrig kommer hon vara så liten igen.
Men jag försöker verkligen att njuta av dagen som är. Ta tillvara på tiden här och nu. Just nu händer det så himla mycket med henne, och jag vill ta del av allt. 
Och jag längtar efter dagarna som kommer. Se hennes utveckling och allt underbart vi ska få vara med om.
Hon är verkligen det bästa som hänt mig. Det absolut bästa!


Jag sitter och tjuvtittar på när hon myser hon sin pappa. Det är otroligt. Min lilla familj. De är så fina där de sitter. Jag älskar dem över allt annat.

Vi var och tog vikt och längd på Freja idag, dagen till ära. Hon hade ökat till 6350g och dragit ut till 63,5cm. Ingen jätte viktökning på en månad kanske, men alldeles tillräkligt enligt BVC. Så skönt att höra att hon växer som hon ska!

Dags för matning av lillan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0