Fantastiska sommar!

Fantastiskt vilken dag! Solen har gassat för fullt och det har blåst så där lämpligt skönt! Temperaturen visar fortfarande på +22 nu kl 23.00, är det inte alldeles underbart!? Det enda -MEN- med denna värme är att det blir så otroligt jobbigt för lillan. Hon har sovit otroligt dåligt hela dagen, bara korta små snuttar. Ikväll har hon störtvägrat lägga igen ögonen och det har så klart resulterat i en övertrött tjej. Inte ens åka bil hjälpte! Nu har hon dock, tillslut, somnat i sin bilstol. Hoppas bara hon tänkt sova för natten. 
Natten har jag för övrigt tänkt att vi ska spendera på nedervåningen. Vi köpte en luftkonditionering som stått igång hela dagen här nere och se på tusan - vi har bara 22 grader nu motför 28-29 som vi annars brukar ha inne sånna här dagar! Uppe däremot är det riktig bastu, var inte alls lockandes att lägga sig i sängen. Freja har ju sin vagga att sova i här nere så förhoppningsvis ska det gå bra.


Jag har spenderat dagen hos syrran och Astrid. Vi gick på prommis ner till hamnen och kolla in Klubben. Tala om att badplatsen gjort comeback. Fullproppad strand och massor med barn i vattnet. Tror inte ens det var så mycket folk där när jag var liten? Efter det gick vi hem till mamma och pappa där Freja testade rida på Vilja. Därifrån gick jag hemmåt för att lämna vagnen och ta bilen till Hanna, Elensia och Monica för att äta gomiddag! Tack än en gång för maten! Freja har haft det så mysigt i famnen där!:)



Imorgon ska jag hälsa på min mormor. Jag hoppas hon blir bra snart. Kära lilla mormor! Freja ska gå på stan med sin morfar under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0