Full rulle i magen!

Sitter uppe vid köksbordet. Jag vaknade av kickar i magen, och det är verkligen full fart där inne just nu. Omöjligt att sova. Också blev jag hungrig där mitt i allt, så därför sitter jag nu här.
Mysigt med alla sparkar!:)
Det var i onsdags hon första gången bjöd på ordentliga kickar, som jag både såg med blotta ögat och kunde känna med handen. Underbart! Och helt otroligt att det kan komma från en dag till en annan bara sådär.


Dock värker ryggen fruktat mycket. Det straffar sig tydligen direkt jag har gjort något. I eftermiddag är det övervåningen som fått sig en genomstädning. Nu kan jag knappt gå, lyfta benen tar så ont.
Jag ska helt enkelt inte ta i allt för mycket i mina göromål nu för tiden. Men det är ju lättare sagt än gjort. Jag försöker ju köra på i samma tempo som alltid förr, men men.
Nä, uppsöka sängen igen, försöka få sig några timmars sömn till. Sen upp och fixa det sista innan mäklaren kommer!

Kommentarer
Postat av: Iricha

Mäklaren???



Vila nu gumman vi har bara 3,5 mån kvar nu...

2011-01-31 @ 15:11:13
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0