Mysdag

Heldag hos Malin och Lucas idag, så mysigt! Vilja har varit med men eftersom hon löper fick hon leva i sin fina trosa. Stackarn blir ju alldeles förstörd, vågar inte ens lägga sig ner. Nåja, hon får ju iaf följa med, och det är ju bättre än sitta ensam hemma i flera timmar.
Har lånat hem lite bebiskläder från Malin så nu börjar lillans garderob bli ganska stor:) Fick ju en kartong av syrran i helgen också med en massa småkläder. Så mysigt att sitta och plocka i!:)
Nu ska jag försöka hålla mig från att köpa just nå mer kläder innan hon är här. Vi får väl se hur det går;)

Imorgon ska jag ta tag i skolan igen. Prov i Personaladministration på fredag så jag bör väl traggla mig igenom sista boken nu. Sen är det bara två kurser kvar. Förstå vad fort det har gått! Företagsekonomikurserna gick ju över förväntan med VG och MVG som betyg, så jag håller tummarna för att jag ska fixa den här kursen också på en gång.

Nu ska jag bege mig mot sängen. Det känns i kroppen att jag inte sovit middag idag. Ska försöka börja lyssna mer på kroppen nu känner jag. Lättare sagt än gjort dock.

Kommentarer
Postat av: Iricha

Vad skoj att skolan går bra! :D Du är ju snart klar med den. Hihi! Grattis till de första betygen.

2011-02-08 @ 15:40:00
URL: http://iricha.blogg.se/
Postat av: lovisa

vilken mysig design:)

2011-02-08 @ 15:51:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av underbara filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss både via Facebook och Bloglovin'! Ha en kanondag med massor av filmtittande! :)

2011-02-08 @ 16:03:36
URL: http://www.filmster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0