Helg igen!:)

Sitter och försöker få mina övningar i Visma Lön att stämma. Men jag blir tokig. Jag får bara inte till det. Har skickat mail till läraren nu så förhoppningsvis får jag hjälp tills imorgon.
Det löser sig nog så småningom:)
Jag har fått hem Erik tidigt för en gångs skull också. Helt underbart! Imorgon väntar både vaccination för min del och därefter bankbesök. Ska se till att göra om lånen till bostadslån nu. Lite lägre ränta lär det bli, och det är ju alltid trevligt!:)
Vaccinationen då...jaa, hade jag bara varit klok att vaccinerat mig förra vintern mot svininfluensan hade jag sluppit. Känns sådär att vaccinera sig när jag har lillan i magen att tänka på. Men det ska väl inte vara någon fara med vaccinet eftersom de rekommenderar gravida att ta sprutan.
Fast det känns ändå sådär i hjärtat mitt.
Nåja...förde precis över bilderna från telefonen så här ska ni få se vagnen till liten. Som sagt, de är tagna med mobilkamera så kvaliten är inte att hurra över.
Sitter och försöker få mina övningar i Visma Lön att stämma. Men jag blir tokig. Jag får bara inte till det. Har skickat mail till läraren nu så förhoppningsvis får jag hjälp tills imorgon.
Det löser sig nog så småningom:)

Jag har fått hem Erik tidigt för en gångs skull också. Helt underbart! Imorgon väntar både vaccination för min del och därefter bankbesök. Ska se till att göra om lånen till bostadslån nu. Lite lägre ränta lär det bli, och det är ju alltid trevligt!:)

Vaccinationen då...jaa, hade jag bara varit klok att vaccinerat mig förra vintern mot svininfluensan hade jag sluppit. Känns sådär att vaccinera sig när jag har lillan i magen att tänka på. Men det ska väl inte vara någon fara med vaccinet eftersom de rekommenderar gravida att ta sprutan.
Fast det känns ändå sådär i hjärtat mitt.

Nåja...förde precis över bilderna från telefonen så här ska ni få se vagnen till liten. Som sagt, de är tagna med mobilkamera så kvaliten är inte att hurra över.
Nu ska vi fixa oss middag, det blir taco idag!=)

Kommentarer
Postat av: Iricha

Omföderskor får gå några gånger mindre tyvärr. Men ska gå om en månad igen. Men de är sjukt skönt att bara höra deras lilla hjärta slå!



Snygg vagnen var!! :)

2011-02-04 @ 20:15:06
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0