Förvirrande

Ha. Jag tar tillbaka det jag sa om att FiKa kursen inte alls var som rena grekiskan. Jag fattar ingenting känns det som! Har tragglat hela dagen genom 4 kapitel, och inte vet jag om jag blivit just nå klokare. Vissa uträkningar kan jag förstå mig på eftersom de bygger på vad jag läste i Företagsekonomin. Men sen. Ska bli intressant att se hur det går på slutprovet nästa vecka.

Utöver pluggandet har jag knappt gjort något idag. Jag hade sovmorgon till halv nio. Pressade mig att leka lite med Vilja ute, trots kylan på -26. Pluggade lite till för att sen somna gott på soffan i två timmar. Jag är fortfarande trött  så jag tror jag går och knyter mig nu.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0