Ctg

Extrakontrollerna fortsätter för min del. Var på mvc idag och blodtrycket är fortfarande lite för högt. Hon mätte även magen och kolla hjärtljuden och det visade ett sf mått på 37cm och hjärslag på 160. Jag fick även fara till Sunderbyn för att göra ett ctg. Allt såg så bra ut som tur var! Mysigt att få lyssna på hjärtljuden i en hel timme! Sen gjorde de även ett ultraljud för att kolla flöde i navelsträngen och mängden fostervatten. Och de såg bra ut de också:) Verkar som att jag har mycket fostervatten iaf sa dem. Känns skönt att veta allt ser bra ut. Jag var egentligen inte särskillt orolig eftersom jag trots allt känt av lillan lite grann, fast långt ifrån så mycket som jag brukar. Men ibland är det ju lugnare nån dag...nåja, bra att de kollar upp en ordentligt iaf!




Nu känner jag att det är dags att lägga sig och vila! Är fruktansvärt trött!


Kommentarer
Postat av: Iricha

Om man dricker något iskallt eller äter en glass brukar dom komma igång med kickandet om de känns som om de var länge sen den kickade, ibland glömmer man när de senast höll igång. :D Vad skönt att allt såg bra ut!

2011-04-29 @ 15:20:16
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0