Färdigt!

Jaaaa! Huset ÄR klart! Skjutdörrarna kom i veckan så nu sitter även de på sin plats! Det enda nu är att vi måste köpa två trösklar, till ytterdörren och skjutdörrarna. Och det ska förhoppningsvis bli av idag! Jag hade tänkt få med Erik till Luleå idag. Dock vet jag inte om han är så sugen på det, han brukar inte vara det. Men jag behöver en ny tvättmaskin!
Det gamla härket från typ tidigt -80tal har börjat ge upp. Vill inte centrifugera tvätten ordentligt. Eller jo, ibland, typ var tredje tvätt funkar den hur bra som helst. Och filtrena är rengjorda så det är inte där problemet sitter.
Men nu är jag less. Jag tänker inte handvrida ur en endaste tvätt till, jag går i strejk!

Jag hade egentligen inte tänkt att det skulle bli någon ny tävttmaskin innan utbyggnaden med nya tvättstugan står färdig, men vad gör man?

Annars rullar dagarna på. Var och anmälde mig till en utbildning i veckan. Start 29/11, så nu håller jag bara tummarna för att jag får gå den.
Jag börjar bli piggare också så det känns skönt.  =)

På tisdag bär de av till Haparanda/Torneå med Malin. Ska bli kul och skönt att se något annat en dag!

Nu är det dags att äta några celmentiner, har fått helt jäkla dille på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0