Sommaren försvann

Tummen upp för att jag slipper jobbcoachen nu! Det var inte riktigt min grej och jag känner att jag klarar det minst lika bra på egen hand.

Hur som helst, jag har fått sommarjobb på Konsum! Och jag var på intervju på Elgiganten förra veckan. Tror  iofs inte det blir något av det, men det var som kul bara att få komma på intervju. Jag menar, det är inte ofta förekommande ändå.

Jag röjer här hemma. Renoveringen drar igång alldeles snart. Älsk jobbar bara en vecka till, sen ska det rivas och snickras och pysslas på! Men alltså vad saker man samlar på sig genom åren. Det är ju inte klokt! Jag vet knappt vad jag ska göra av grejorna. Föersöker sortera lite i kartongerna iaf så vi inte ska behöva leta ihjäl oss om vi kommer på att vi behöver något.

Förresten gick jag över på iPhone iaf. Ibland ångrar jag mig, ibland inte. Det är inte alltid lätt att ha beslutsångest. Men om min fina HTC mår bra när den kommer tillbaka kommer det göra lite ont att sälja den.
Nåja, den som lever får se.

Värmen försvann lagomt till helgen. Hanna var här på torsdagen och gjorde lite prao i byn:) Det var trevligt! Vi satt på altanen nästan hela dagen, och så tog vi oss en tur ut till Pultan. Det var nästan skönt i vattnet faktiskt, så jag vadade ut till låren:) Jag lyckades med att bränna mig rätt ordentligt också. Men nu har det typ gått ner rödheten.
Nu regnar det mest hela tiden och är väl kanske en ganska normal värme för maj månad. Men hey, jag gillade sommarvärmen!

Nu ska jag röja i fler skåpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0