Ny vecka

Jag är trött. Varför vet jag inte, jag sov nämligen alldeles för länge idag. Dock var jag även uppe alldeles för länge igår. Så det kanske tar ut varandra. Sitter och halvkollar på Sex and the city. Man börjar ha sett de flesta avsnitten nu så många år som det gått på tv. Så småningom kommer väl den andra filmen ut och den måste jag ju se:)

Dagen har rullat på. Vi satt på Cafét i nån timme och löste korsord och såg tv. Sen bar det av till Luleå med Nettan och Martin för att spela lite minigolf på Golfgarden. Jag kan efter det konstatera att golf är inget för mig så länge det inte är på Wii. Jag kom sist. Två gånger. Jaja, nån ska väl stå för den platsen också.

Imorgon är det jobb igen. Får se om jag har turen så jag får jobba någon mer dag i veckan. Annars är veckan ganska öppen. Jag tänkte försöka ta mig till Malin och hälsa på. Och sy. Både kuddfodral, gardin och en ny väska. Och egentligen ett draperi också, fast färgen blev lite tokig till det, så vi får se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0