100115

Så var det helg igen. Och jag ska jobba:)  Jag gillar mitt nya schema och hoppas verkligen det kommer fortsätta efter provmånaderna är slut. Jag hoppas ännu mer att jag kunde hitta mig ett jobb med lite mer tid. Min procent är alldeles för låg för att det ska kännas kul.

Jaja, Älsk är hemma igen - Underbart! Idag tog vi en lång sovmorgon och drog oss länge innan vi klev upp. Tog oss en lunch på cafét och sen in till Luleå. Jag hade tänkt få mig en ny vinterjacka, men det verkar helt hopplöst. Jag ska ta mig en dag på stan till veckan och kolla igenom ordentligt. Det enda som blev inhandlat idag var sytråd och knappnålar.

I torsdags var jag iväg till Ikea med Malin och Lucas. En riktigt trevlig dag, och som vanligt när man är på Ikea blir det alltid mer än vad man hade tänkt sig. Det jag egentligen var ute efter var en Lackhylla, men den slutade jag ut när jag stod på lagret och skulle plocka på mig den. Den får vänta till efter renoveringen helt enkelt. Och har jag riktigt tur kanske nån av de vi har blir ledig under renoveringen så kan jag flytta upp den istället. Lucas var då som vanligt världens sötaste :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja visst är det skönt med sovmorgon?!?!? Jag har sovit som en stock hela natten. Pjuh så skönt! :)

2010-01-16 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0