100217

Sitter och ser på OS, curling just nu och det är väl inte jätteintressant. Något jag däremot tycker är roligare att se är skidor. Kallas guld igår och Ferrys idag var ju väldigt trevligt!

Dagen har pinnat på bra. Bakade ju semlor, fast jag vet inte...är semlor verkligen SÅ gott?
Annars har jag samlat ihop en massa saker jag ska kasta imorgon. Ska iväg och kasta ett lass på Breviks då är det tänkt. Kasserade Viljas ullmatta som hon haft i akvarierummet, den var så smutsig och ful. Också släpper den en jäkla massa ludd. Tror dock Vilja blev lite sur när den försvann, hon låg under köksbordet och rörde inte en fena på ett bra tag.

Imorgon ska det dammtorkas och skuras. Och kanske ska jag ge mig in på att dra om alla kablar runt tv och digitalbox. Eller så får det vänta tills älsk är hemma igen. För tänk om jag inte får ihop det igen?

Förresten så är jag typ tillbaks på ruta ett - ännu en gång. Jaja, jag såg det komma så det var ju ingen överraskning för mig. Men ändå känns det trist, det kan jag inte sticka under stolen med. Så nu är det nya tag igen! Ingenting blir ju bättre av att sitta och deppa iaf, det kan jag konstatera.

Kommentarer
Postat av: Erica

jaaa tack!!!!!!

2010-02-17 @ 12:18:32
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0