Solsken!

Det är så underbart när solen skiner såhär! Jag blir så glad:) Jag och Vilja har varit ute och skottat snö. Tagit bort plogkarmar och rensat lite efter traktorn. Pudersnö är fint så länge det inte blåser.

I helgen hade vi Nettan och Martin här på middag och lite alkohol intag. Cidern gick rätt upp i huvudet på mig. Kanske för att jag ätit så dåligt hela förra veckan? Jaja, det var iaf en trevlig kväll. Annars har vi inte gjort så mycket under helgen. Erik hjälpte pappa med lite listning på fredagkvällen och så var vi en sväng på stan. Igår sega vi oss fram sådär som man kan vara efter alkohol.

Nu ska jag hoppa i täckbyxorna igen och gå ut en sväng till. Bara för att det är sol så ska jag trotsa kylan:)

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

vilken söt hund i headern! =)

2010-02-03 @ 20:47:41
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack så hemskt mycket!

2010-02-04 @ 06:26:00
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0