100226

Fredagkväll och här sitter jag i soffan. Började eftermiddagen med tacobuffé på cafet med Erik och Jacob. Sen hem och se OS. Men nu verkar det vara svårt att knipa medaljerna. Det är ju curlingen förståss, där blir det ju en medalj till. Sen har jag sett Solsidan. Fy vilken bra serie. Jag skrattar högt när jag ser det.

Annars har veckan mestadels bestått av jobb. Så även imorgon. Jag vet inte om jag ska känna mig glad eller inte. Just nu känns det sådär. Imorgon är det två års kalas för Alfred som jag gärna hade velat fara på. Men nä, det blir ju inte. Han är världens goaste lillkille. Måste nog fara dit nån annan gång framöver.

Till veckan ska jag iväg till Vitå och hälsa på. Tilda är ju nyopererad och jag har inte hunnit hälsa på henne på sjukhuset.

Nu ska jag se lite serier, sen ska jag hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0