Snöoväder

Jag vet inte vad jag föredrar faktiskt...nu har vi haft -25 i flera dagar och idag vaknar jag upp till -3 och snöoväder. Tror faktiskt det hellre får vara kallt. Helst nu när vi faktiskt har bergvärmen att förlita oss på så vi har det varmt i huset oavsett temp ute.
Älsk skulle komma hem från jobbet med 8.30 planet, alltså skulle han ha landat för dryga timmen sen. Nu har de inte ens lyft. Kö på avisningsmaskinen, och sen tror jag Kallax har sitt att stå i också för att hålla banorna öppna.
Tur i oturen iaf att vi fick tiden ombokad till imorgon. Jag vill inte att Erik ska missa det, och jag vill inte fara utan han.
Julafton närmar sig, bara veckan kvar! Vi firar på andra sidan vägen hos Eriks mor och far med alla syskon och kusiner! Ska bli så mysigt!=)
Nä, dags att kolla och Swedavia gör sitt jobb och uppdaterar sidan med nya tider. Tycker det har varit alldeles för dåligt med det idag. Och sen trotsa snöovädret för att rasta hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0