Sjukling

Rastlös hund och orkeslös matte. Det går inte riktigt ihop.
Jag har haft feber igår och idag, frossa, svettningar och ont i lederna. Och illamående på det.
Hoppas det är över tills imorrn för jag orkar inte med det här! ALLT blir jobbigt. Att röra sig från soffan till köket, gå ut med Vilja och bara att laga mat är jobbigt redan i tankestadiet. Som tur är så har jag inte så stor matlust så havregrynsgröt räcker långt.

Vi fick väldigt oväntat besök i söndagskväll! Hanna, Madde och Robert? kom förbi på kaffe och lite surr. Så kul! De var ute med motorcyklarna och som tur var tyckte de Rosvik var ett passandes kaffestopp!:) Åh vad jag blev glad! Hoppas ni tittar förbi nån mer gång!:)

Nu ska jag lägga huvudet på kudden igen och hoppas på att jag är bättre imorrn. Då kommer älsk hem igen!:)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Usch då! Krya på dig!

2010-04-29 @ 07:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0