Sista boken, tack!

Okej, nu har jag väntat och väntat på den tredje och sista boken av Belinda Olsson. Gravidchock och den andra boken var så himla underhållande, och jag vill inget hellre än få läsa den tredje och sista. Men jag börjar ju fundera om hon lagt ner det? Jag har försökt googla info om den är på gång, men hittar inte ett jotta om den.
Jag har tragglat mig igenom andra böcker i hopp om att hitta något annat som får mig skratta högt. Det närmast jag har kommit är faktiskt boken Marley och jag. Nu senast har jag läst Sjuårskrisen, men den var mest bara hattig och lite konstigt upplagd enligt mig. Och nu ska jag ge Martina Haag en chans. Men nu vill jag att sista boken i trilogin ska släppas. Gärna redan imorgon, men helst redan igår. Kom igen, ge mig boken!!

Kommentarer
Postat av: iricha

JAG HÅLLER MED!! Vart är boken? Vill också läsa fortsättningen. Har inte hittat något liknade kul på länge.

2009-09-03 @ 13:29:36
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0