091005

Bloggberoende är jag då inte. Det är konstaterat.
Jag har mestadels jobbat sen sist. Det är som sista rycket nu. Dock har det varit jobbigt att fara till jobbet sista tiden. Inte jobbigt "jag vill inte jobba-jobbigt" utan bara en tryckandes känsla i mig. Men den är alltid som bortblåst när jag kommer in på stället. Pratade med mamma idag och vi kom fram till att det kanske hänger ihop med att det bara är två veckor kvar för min del. Jag vill så gärna fortsätta jobba på där. Jag trivs underbart bra, men det har jag väl sagt förr.

Hur som helst. Jag har hunnit med att köpa mig en jättefin Stelton kaffetermos. Nästan så jag måste börja dricka kaffe här hemma så jag också för nytta av den:) Också har jag köpt en jordglob. Har velat ha en jordglob länge, men jag har aldrig lyckats snubbla över någon, också kommer det ett reklamblad från Antnäsmöbler där de hade den här med. Svart med silverkarta. Helfin. Så nu står den här hemma:)

Ja, också har jag ju då fyllt år. Fick mig en symaskin! Lyckan var stor när jag öppnade paketet. Så nu håller jag på att öva mig på den, syr lite enkla saker. Typ näsduksfodral. Fast jag använder aldrig näsdukar. Men nu har jag iaf i väskan om jag skulle behöva nån gång. Och typ små korgar. De blir faktiskt rätt fina.

Också var jag och hälsade på Malin i torsdags. Vi surrade mest och var en sväng på Barnenshus och stan. Också fick jag känna liten kicka. Häftigt är väl det minsta jag kan säga:) Längtar så till man får träffa lilla livet!

Nu ska jag krypa till sängs, är hiskeligt trött. Men imorrn är jag ledig så jag ska väl hinna ta igen mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0