Städa städa städa

Sitter och ser Mammas Pojkar. Man kan inte annat än skratta åt det. Ganska underhållande program minst sagt.

Annars väntar jag mest att min älskling ska kliva in genom dörren. Han borde komma snart:)
Jag har mestadels städat idag, för imorgon kommer gubben och tittar. Nu ska jag bara ta och skura nedervåningen så är jag klar. Julsakerna har jag däremot inte fått upp som jag tänkt, men jag har ju hela helgen på mig, så det var väl ingen större fara skedd.

Jag känner mig piggare i kroppen idag, inte helt okej, men bättre än igår åtminstonde. Däremot har jag istället ont i halsen idag, och det var väl inte så roligt.

Nä, skura var det som gällde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0