091124

Vad dagarna går fort. Jag hinner aldrig med det jag tänkt, inte ens en bråkdel av det. Nåja, det må då vara så länge man hinner med det viktigaste.

I helgen har det varit 85 års kalas för morfar. Det var riktigt kul att träffa släkten. Tyvärr träffas inte vi kusiner så ofta nu för tiden. Så det var kul att få en liten uppdatering om vad som händer i deras liv. Också har vi varit över hos svärföräldrarna och planerat för fullt. Jag och Carin satt hela fredagskvällen och ritade och måttade. Missade till och med Idol.
Söndagen jobbade jag som de flesta andra helgerna nu för tiden. Dock är jag faktiskt ledig till helgen, och det ska bli så skönt. Vi får se vad helgen bjuder på, om det kanske blir mer tittande för att hitta något som känns perfekt hos oss. Vi vet ju hur vi vill ha det nu, så nu är det bara att söka tills vi hittar vårat kök.
På fredag kommer iaf äntligen människan förbi och tittar. Som jag har väntat på det.

Igår var jag förbi till Tvärån och lämnade lite presenter till Elias och Tilda. Tilda hade ju sitt femårskalas i lördags som jag tyvärr inte kunde komma på. Det är så mysigt att träffa barnen och jag måste bli bättre på att fara och hälsa på nu! 

Idag har jag i alla fall jobbat. Och så blir det även imorgon. Perfekt att få aktivera sig lite utanför alla sysslor här hemma. Nu ska jag krypa ner i sängen så fort Christine slutar. Är riktigt trött och tänkte faktiskt försöka lyssna på kroppen för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0