För ett år sedan

Tittade tillbaka i bloggen för att se hur våren hade hunnit med den här tiden förra året, och ärligt talat verkar det som att den knappt visat sig då heller. Ändå tycker jag alltid att våren kommer senare och senare för varje år. Det är väl bara inbillning eftersom jag alltid längtar så fruktansvärt mycket efter den. Men, läste i Nettans blogg att det lovat upp emot 7 plusgrader under nästa vecka, och det låter ju underbart!

Förra året den 11/3


Annars har dagen spenderats på jobbet. Jag har slitit med kläderna, packat upp kampanjvarorna och försökt få det i ordning. Och fy, det är verkligen inte topp tio det här med kläder. Kan inte förstå att jag hade min Apu på en klädbutik! Jag arbetar gärna i butik, tycker det är riktigt roligt, men som sagt, jag säljer helst annat än kläder då. Eller så känns det bara så just för att det inte är särskillt roliga kläder vi har. Jag menar, sågskyddsbyxor och murarblus är ju inte så himla intressant:)

Nu är jag så trött så jag ska försöka ta mig till sängen, läsa lite i boken, och förhoppningsvis somna i tid så jag vaknar utvilad imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0