Premiär

För en sån här lista hos mig. Hittade den hos min kusin. Men nu är det Godnatt!


1. Hur gammal är du om fem år? Så nära 30 man kan komma, utan att vara det.
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Ingen aning vad den hette, var iaf en drama på svt1.
5. Vem ringde senast? Älsk
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? En förfrågan om hur förpackningen till fetaosten såg ut, till Hanna på jobbet. 
7. Vad är helgens planer? Mysa med Erik och...tada..jobba!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringer heller, tar sån tid att skicka sms fram o tillbaka. Fast ibland är det ju bra också.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Det var väl en 6,5 timme sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 09,00, när en telefonförsäljare från Phonehouse ringde och väckte mig.
13. Har du någon gång hittat en katt? Näe, de tror jag väl inte. Inte hittat och hjälpt hem iaf vad jag kan minnas.
14. Vilken är din favoritplats? Där det är varmt
15. Vilken plats föredrar du minst? Tja...tandläkaren är ju aldrig kul.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bra fråga.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret, sov alltid med sänglampan tänd.
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Lilla Alfred!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, de enda minnet jag har av dem är att jag lekte med pappas när jag var liten.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt ibland
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på någon? Nä, tur är väl det.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sockar
26. Är du social? Ibland, ibland inte
27. Vilken är din favoritglass? Glass står inte så högt hos mig, men i så fall nån chokladglass.
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Lägga på hus och resa.
29. Tycker du om kinamat? Jo, fast jag är inte i kinamatsperiod nu.
30. Tycker du om kaffe? Sådär, ibland är det riktigt gott.
31. Vad dricker du till frukost? Dricker inget till frukost.
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast vänstra
33. Kan du spela poker? Nepp, jag har gjort nått försök, men det är inget för mig.
34. Tycker du om att mysa? Det är ju bland det bästa som finns!
35. Är du beroendemänniska? Huh?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, en gammal klasskompis mamma fyller samma dag. Om jag inte minns helt fel.
37. Vill du ha barn? Absolut!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, mest för att jag inte gillar sanden. Men är det klipphäll och varmt i havet så är det härligt det med!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Prylar jag hittar och bara måste ha:) Med andra ord blir det mycket ovettigt.
42. Äger du dyrbara smycken? Nej, inte vad jag vet iaf.
43. Har du någon gång testat narkotika? Absolut inte!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hårdbrödmacka med rökt skinka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Men! Det finns många som är roliga!
46. Välj ett ärr på din kropp? Höger knä, blev fälld av min morbrors hund när jag var liten och landade på en spetsig liten sten.
47. Vad har du för ringsignal? Vet inte vad den heter, nån av telefonens orginal signaler iaf.
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Det kanske finns hos mamma och pappa
49. Flirtar du mycket?
50. Vart togs din profilbild? I Stockholm på hotellrummet
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, näe!
52. Har du fått fortkörningsböter? Har klarat mig från det faktiskt.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Marley och jag
54. Läser du dagstidningen? Halvt, kollar alltid på internet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, faktiskt ingen för tillfället
56. Dansar du i bilen? Huh, näe inte det.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mina arbetstimmar för mars.
59. När var du i kyrkan senast? När Elias döptes i februari
60. Vilka personer utmanar du? De som vill och har lust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0