Plusgrader, tack!

Brrr, de är kallt! Både ute och inne. Ute har tempen krypit ner till -15 och här inne var det bara 16 grader när jag kom hem. Så nu eldar jag för fullt! Jag har varit lite bortskämd med att slippa elda nu när det varot så fina dagar sista tiden. Så fort det blir milt ute och solen ligger på har vi rätt bra temp i huset. Men nu, huuu! Kan de inte komma tillbaka de där sköna vårdagarna med plusgrader?

Jag har som sagt jobbat idag. Passade på att fara iväg och handla hundmat under lunchen också. Hade egentligen tänkt göra det innan jobbet idag, men jag glömde helt bort tiden då vi var ute och sparkade boll. Helt plötsligt visade klockan att jag skulle börja om 25 minuter! Så det var bara kasta sig i bilen. Och när jag får sån där stress tror jag alltid jag glömt något viktigt. Som idag funderade jag på om jag hade kommit ihåg att släppa in Vilja innan jag for. De hade jag ju så klart gjort kom jag på efter en stund som tur var.

Nåja, imorrn är det äntligen torsdag! Längtar så tills jag kommer hem från jobbet! Då ska jag mysa kan jag lova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0