Underbar kväll

Vilken härlig kväll det varit! Älsk och jag tog båten och for och fiska en stund. Och jag kan lova att det nappade! Det var i klass med förra årets fiskekväll med Malin och Tobbe, och nästan snäppet bättre! Vi fick upp 10kg abborre på två timmar, fina bitar var det också. När vi kom dit så hade jag fisk på de första tio kasten typ:) Helt underbart kul! Jag fick även en monster id på dryga halvmetern, han simmar i dammen nu:)

Under dagen har jag varit på stan i Luleå med mamma. Fyndade lite grejor, och allt på rea! Perfekt för min plånbok:) Hittade mig några bikinitrosor i en realåda, 50:- plagget trodde jag, men kassörskan var stensäker på att der var per bikini, så hon räknade två trollor som en bikini, alltså 50:-. Såg sen att de kostat 400.- styck! Sen blev det bara en blus och ett linne. Och en bikini överdel förståss.

Nu ska jag äta något och sen hoppa i säng. Imorgon ska det packas och njutas av finvädret som jag hoppas ska hålla i sig. På onsdag drar vi iväg, ska bli så kul, och jag hoppas fiskelyckan håller i sig medans vi är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0