Helgen

Då var det semester igen! Tror åtminstonde att jag blev ledig tisdagen också. Jag har verkligen världens bästa kassachef som fixade ledigt åt mig! =)
På onsdagmorgon drar vi upp till Arjeplog för lite fiske, ska bli så härligt! Hoppas bara att mitt spö går att laga och att det kommer hålla i så fall. Det svider lite att spötoppen är av eftersom det bara var 1½ vecka sen jag fick det=( Förhoppningsvis kommer det fungera iaf. Vågar dock inte visa det för pappa, han blir väl galen om han upptäcker det är trasigt. Det blev iofs jag också igår, men nu har jag lungnat mig.

Annars har jag mest jobbat i helgen, har varit oväntat lungt för att vara löningshelg. Idag drog det däremot ihop en hel del folk i regnet, men det var kanske inte så konstigt. Fredagkvällen spenderades på Pdol. Det var väl trevligt, men det är absolut inte lika kul som när man var yngre. Roligaste tiden på Pdol var egentligen innan man fyllde 18 när man smugglade in sprit och smet in i alla öltält. Nåja, det var trevligt iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0