090702

Vilken härlig dag! Jag har spenderat den i Tvärån, mestadels ute i solen på altanen. På eftermiddagenbeslutade vi oss dock för att fara till Sikfors en sväng och bada. Jag badade faktiskt en stund med barnen, så nu kan jag tillgodoräkna mig hela tre bad hitills i sommar! Jag kom hem för ca en timme sen, men då han jag med att vara förbi hos mamma och pappa en sväng också. Kom nämligen hem först och trodde jag skulle mötas av Vilja i dörren, men det visade sig att hon var hos mor och far. De är bara för snälla som tar henne när jag är borta. 

Nu sitter jag och väntar på att älsk ska komma hem. Han borde faktiskt komma när som helst nu. Ska bli så skönt att ha han hemma igen. Vi får se vad helgen bjuder på, om det blir fiske eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0