Var tar tiden vägen?

Jag förstår inte vart kvällarna tar vägen när jag jobbat till stängning? Visst, jag är inte hemma innan åtta men ändå? Nu är klockan över tolv och jag har inte fått nånting gjort! Jag som skulle börja med städningen ikväll hade jag tänkt. Men imorrn är jag ledig, då ska det städas och en tur in till stan. Tänkte faktiskt åka buss men nu sitter jag här och är lite tveksam. Det är ju så trist med buss. Och jag vet faktiskt inte om jag har nå kontanter på mig heller. Fast fyrtio spänn ska nog gå och skrapa ihop ändå.
Undra om det finns kvar nått på rea? Äh, inte viktigt egentligen. Ska på banken och avsluta mina konton tänkte jag. Jag är hyffsat less på att ha dubbla banker nu.

Nu börjar magen skrika efter mat, så det är väl bäst jag hittar något att äta på. Jag är grynt sugen på ett knallgrönt surt äpple, men det har vi såklart inte hemma.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh ska du också köpa skidor?! Fan vad roligt, då kan vi skidra runt i skogen tillsammans ;)

2009-01-21 @ 14:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0