Jag är less på att vara sjuk!

Nu är jag less! Kan jag inte bara få bli frisk? Först monsterförkylning och nu det här! Vad det då är, om det är något jag ätit eller en släng av magsjuka? Jag vill inget hellre än gå och lägga mig i sängen, men det känns som en minst lika stor ansträngning att springa upp från sängen stup i ett som det är att sitta här.

Nåja. Idag fick jag iaf ett glatt sms av min kassachef=) Jag får ledigt nästa lördag! Jag blev så lycklig för jag hade nästan räknat bort att kunna fara på Elias dop. Fick nämligen veta i torsdags att det skulle bli dop nästa helg. Men, mina guldtantor borta på bygget löste det=) Jag är så glad så glad! Hade varit riktigt tråkigt att inte få vara med på dopet. Barnen är ju mina små pluttar och ja önskar så att jag kunde träffa dem oftare.

Och jag har förresten fått ett vikariat nu, 50% tom 28/2. Så får jag väl hoppas på lite extra dagar här och där också=)

Nu ska jag slå igång ytterligare ett avsnitt av Samantha Who? Och hoppas på att så småningom få slå igen mina ögon några timmar. Tänk att få krypa ner med älsk i sängen och få vakna frisk imorgon. Det skulle vara underbart. Så vi kan fiska och köra skoter som det var tänkt.


På tal om fisk har vi fått massor med yngel i akvariet förresten!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Har dom ynglat av sig?! haha :P

2009-01-17 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0