Skidpremiär!

Jag tog mig till Tvärån idag, trots att jag där ett tag tyckte jag hade alldeles för mycket att göra för att fara bort någonstans. Och det är så värt att skjuta upp alla sysslor för att få mysa med barnen! Full fart hela tiden, och alla tre ska helst sitta i knät samtidigt. Elias däremot är lugn mest hela tiden. Han är så go och jag skulle kunna mysa med han ungefär hur länge som helst:) Jaa, de är underbara de små liven!

Imorse var ja och Nettan ut på isen och skidra. Tyckte det gick helt okej för att varit första gången på många många år. Jag ramlade inte, trots att det var nära flera gånger. Till och med när jag stod helt still var jag nära på att tippa! Hundarna sprang och lekte fritt. Så härligt att se när de har så stora ytor att springa lösa på:) Vilja däckade på köksgolvet så fort vi kom hem.
Får se om jag kanske skidrar lite imorgonbitti också innan jag ska och jobba. Det beror både på väder och vind och om jag kommer kunna röra mig. Risken för träningsvärk är nog ganska stor:)

Jag pratade med älsk ikväll, precis som alla andra kvällar. Hanhöll på tappa upp ett bad. Jag blev hyffsat avis. Jag vill också bada! Framförde fint att när vi gör om huset ska det finnas ett badkar här. Så jag hoppas det blir så.
Åh vad jag saknar han, kan det inte bara bli torsdag så han kommer hem till mig!

Nu ska jag hänga tvätten, sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Nettan

visst är det härligt med skidor?! ;) längtar till våren då solen värmer lite mer när man är ute på isen! =)

2009-01-28 @ 01:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0