Nyttig?

Ha! Mitt nya liv som jag skulle börja idag var som bortblåst imorse! När jag skulle kasta i mig lite frukost ryckte jag i all hast fram pajen från kylen och börja smaska. SEN kom jag på mig. Lunchen blev inte mycket bättre med grekiskt lantbröd. Nåja, nya tag imorgon. Borde kanske sätta upp en komihåg-lapp på kylen?

Annars har dagen varit lugn. Stendött på jobbet minst sagt, men man fick mycket gjort iaf. Nu är jag ledig tors-fre. Hade hoppats på att få jobba imorgon också, menmen. Får väl passa på att stöka undan julen imorgon då. Fredag tänkte jag försöka ta mig till Tvärån en sväng. Och förhoppningsvis blir det även en sväng till Piteå då, fast det händer bara om jag lyckas få mig en klipptid.

Nu ska jag nog sova. Vilja har redan slaggat in på köksgolvet så. Åh, egentligen skulle jag vilja testsova soffan, för det är ju bland det bästa som finns. Att soa framför teven i soffan. Men, det känns som en riktig dum idé den här tiden på dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0