Men ÅHH!

Sitter och sörplar på nyponsoppa. Inte det godaste jag vet, men magen tycker om det. Och jag vill verkligen inte röra upp magen ännu mer. Alltså, det är ju löjligt, nu får det ju faktiskt ge med sig! Var två dagar allt jag skulle få vara okej? Jag måste ju vara helt fri från det här på lördag när det är dop!
Jaja. Har då jobbat idag (eftersom jag varit bra fram tills nu ikväll) och det har då gått bra. Jobbar imorgon och torsdag också. Och söndag. Lite hattig vecka när jag tänker efter. Fast det spelar då mindre roll egentligen.

Jag ska krypa ner i sängen nu, hoppas på att vara bättre imorrn så jag kan jobba.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nyponsoppa är ju supergott! ;)

2009-01-20 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0