Bowling och resor

Sitter vid gammel datorn min. Känns lite underligt att sitta vid en stationär nu när man är van sin bärbara. Skulle egentligen bara kolla upp några mailadresser från outlook för nu har jag tänkt formatera den här klunsen så jag förhoppningsvis kan sälja den.

Ikväll har vi varit iväg och bowlat. Det var kul! Hade kunnat bowla på en timme till:) Och tur hade vi ju när det var halva priset också! Vinsterna gick dock till Erik och Nettan, men andra serien kom jag på en ärlig andra plats iaf:) Tyckte det ändå var helt okej med tanke på att jag sist bowlade 2004.
Annars har dagen varit lugn. Jag och mamma for in till stan imorse för att köpa  ett joggingbälte, men det var så klart slut i Piteå också. Så jag slog till på att annat, lite väl dyrt egentligen, men det verkar suveränt! Testade det när jag var på prommenad på eftermiddagen och det gick så bra. Ska bli intressant att se hur det går med skidorna på. Jag gissar att jag kommer ramla både en och två gånger:)

Sen har vi kollat resor både igår och idag. Det blir Kreta eller Rhodos i augusti eller september. IIh, så härligt! Jag längtar redan, och ändå är beställningen inte gjord än! Min morbror och moster ska med också, så de skulle kolla igenom alternativen vi hade plockat fram.

Nä, nu ska jag gå och sätta mig i soffan istället, framför den andra datorn. Haha, fan vad tråkig man är. Men jag skyller på att klockan är gåochsovatid, så då orkar man inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0